Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2016-07-08, 14:37   #1
 
Reg.datum: dec 2015
Inlägg: 17
Sharp$: 451
Cool

ALTERNATIV till Jokersystemet?


Hej!

Jokersystemet har nu helt upphört med sin PC version och ersatt den uteslutande med en webbaserad version som jag måste säga nu efter en månads test är katastrofalt dålig. Långsam och svårhanterlig, en fullkomlig katastrof enligt mig och inget jag tänker betala en krona för!

Så, vad säger experterna om alternativ? Vilka är bäst och ur vilka aspekter?

(snacka om att ge sina konkurrenter öppet mål, antalet prenumeranter måste rasa men det kan dom väl gott ha om dom inte är bättre än så)
danode99 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-07-08, 14:46   #2
 
DonDrapers avatar
 
Reg.datum: okt 2014
Inlägg: 85
Sharp$: 2513
Standard

Jag använder Pinracer.se, som funkar utmärkt för mina behov. Dom erbjuder en gratismånad. Vet dock att åsikterna går isär om Pinracer - finns flera trådar som avhandlat ämnet tidigare.
DonDraper är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-07-08, 14:48   #3
 
Migges avatar
 
Reg.datum: jul 2010
Inlägg: 2 868
Sharp$: 3649
Standard

TotoPro Express är gratis att använda, bara till att regga sin e-post och välja ett lösenord

http://www.totopro.se/index.php?link=link-home
Migge är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-07-08, 15:09   #4
 
CaptHowdys avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 176
Sharp$: 2333
Standard

Travlotto.com är också gratis. Kommer fler funktioner eftersom. Säg till vad ni saknar, jag och brorsan som har sidan.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Lindvallen (+20)
CaptHowdy är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-07-08, 20:03   #5
 
Lindvallens avatar
 
Reg.datum: apr 2012
Inlägg: 836
Sharp$: 4170
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av CaptHowdy Visa inlägg
Travlotto.com är också gratis. Kommer fler funktioner eftersom. Säg till vad ni saknar, jag och brorsan som har sidan.
Sidan hängde sig och mina markering försvann all världens väg, kan man få en återbetalning av S H A R P S?
__________________
Spela ATG TILLSAMMANS
Lindvallen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-07-08, 21:36   #6
 
CaptHowdys avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 176
Sharp$: 2333
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Lindvallen Visa inlägg
Sidan hängde sig och mina markering försvann all världens väg, kan man få en återbetalning av S H A R P S?
Ok, konstigt. Har funkat bra för mig på kvällens v64 och även nu när jag gör v75 för imorgon.

Jag använder chrome.
CaptHowdy är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-07-08, 21:57   #7
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 201
Sharp$: 1942
Standard

HPT är det naturliga alternativet. Är du van vid jokersystemet och inte vill känna dig begränsad så är pinracer och gratisvarianterna inga bra alternativ.

HPT är inte dyrt heller. Kan kännas lite oskönt i början men blir snabbt lätthanterligt. Minst lika bra som joker.
forbidden_closet är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-07-08, 23:36   #8
 
Grants avatar
 
Reg.datum: okt 2012
Ort: Slättelynga
Inlägg: 2 442
Sharp$: 6099
Smile

Citat:
Ursprungligen postat av danode99 Visa inlägg
Jokersystemet - Långsam och svårhanterlig
Nej tvärtom. Snabbt, lätthanterligt och billigt. Finns lite att förbättra och
autoberäkningen (processen) är något irriterande.

Mvh Uffe
Grant är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-07-08, 23:45   #9
 
Reg.datum: maj 2014
Inlägg: 32
Sharp$: 31
Standard

kör på hpt om du vill ha pc program. massa bra funktioner dessutom som inte finns i joker om man vill spela på statistiken
dudaah är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-07-09, 01:53   #10
 
putte64s avatar
 
Reg.datum: sep 2012
Inlägg: 7 558
Sharp$: 8282

Fotboll, testet slutfört
Stats: 57 - 143 - 0
ROI: 95.31%
Vinstprocent: 28.50%

Standard

Jag har provat rätt många, och tycker HPT är bäst.
Ogillar iofs gränssnittet, men det gör sitt jobb ändå.

Citat:
Ursprungligen postat av danode99 Visa inlägg
Hej!

Jokersystemet har nu helt upphört med sin PC version och ersatt den uteslutande med en webbaserad version som jag måste säga nu efter en månads test är katastrofalt dålig. Långsam och svårhanterlig, en fullkomlig katastrof enligt mig och inget jag tänker betala en krona för!

Så, vad säger experterna om alternativ? Vilka är bäst och ur vilka aspekter?

(snacka om att ge sina konkurrenter öppet mål, antalet prenumeranter måste rasa men det kan dom väl gott ha om dom inte är bättre än så)
__________________
Om man gör som man alltid har gjort, då får man samma resultat som man alltid har fått!
putte64 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-07-09, 03:16   #11
 
reflexs avatar
 
Reg.datum: sep 2012
Inlägg: 377
Sharp$: 6027
Standard

För min del så använder jag RRR
reflex är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-07-09, 07:02   #12
 
Reg.datum: jun 2011
Inlägg: 4 680
Sharp$: 2438
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av DonDraper Visa inlägg
Jag använder Pinracer.se, som funkar utmärkt för mina behov. Dom erbjuder en gratismånad. Vet dock att åsikterna går isär om Pinracer - finns flera trådar som avhandlat ämnet tidigare.
Pinracer är väl en ren web-produkt och går därmed bort direkt väl oavsett vad man tycker om produkten som sådan?

Om man är nöjd med ett webgränssnitt så behöver man ju inte byta från Jokersystemet som dessutom är billigare än Pinracer.
__________________
Spelälskande gringubbe som hellre klagar en gång för mycket än gång för lite!
Strappa71 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-07-09, 09:29   #13
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 222
Sharp$: 1510
Standard

Jag undrar hur representativa ni som inte vill ha webbprogram är. Utvecklingen går i rasande takt mot att folket i stugorna slänger ut sin PC till förmån för mobila enheter. Privat surfar Svensson mest, kryddat med lite swish och några inköp här och där. Det behövs det ingen PC för.

Ska man nå många kunder som Joker bygger sitt koncept på tror jag att de gjort ett nödvändigt val. Går liksom inte att sälja ett program om snart ingen har en PC att stoppa in programmet i. I alla fall kan man nog säga att webbprogrammen har tiden som sin bästa vän.
Solo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-07-09, 09:47   #14
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 225
Sharp$: 57361
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Solo Visa inlägg
Jag undrar hur representativa ni som inte vill ha webbprogram är. Utvecklingen går i rasande takt mot att folket i stugorna slänger ut sin PC till förmån för mobila enheter. Privat surfar Svensson mest, kryddat med lite swish och några inköp här och där. Det behövs det ingen PC för.

Ska man nå många kunder som Joker bygger sitt koncept på tror jag att de gjort ett nödvändigt val. Går liksom inte att sälja ett program om snart ingen har en PC att stoppa in programmet i. I alla fall kan man nog säga att webbprogrammen har tiden som sin bästa vän.
Jag använder inte dator privat längre. Vad gäller travet är det väldigt mycket bättre att köra ATG live på tvn än via datorn och i tv soffan funkar det bättre att sitta och arbeta med en padda än med en dator både när man komponerar system, spelar och tar del av klaringarna på sharps.
olle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-07-09, 09:48   #15
 
putte64s avatar
 
Reg.datum: sep 2012
Inlägg: 7 558
Sharp$: 8282

Fotboll, testet slutfört
Stats: 57 - 143 - 0
ROI: 95.31%
Vinstprocent: 28.50%

Standard

Just nu stinker alla webbersioner.
Om 10 år finns inget annat.
Vi är i en övergångsperiod.
__________________
Om man gör som man alltid har gjort, då får man samma resultat som man alltid har fått!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Grant (+1)
putte64 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td